Centercookies - Barnsligt gott

Idag tog jag och Dennis och bakade centercookies tillsammans.
Varje liten tugga är som en .... för smaklökarna ... att toppa dessa med flingsalt gör det hela ännu bättre.
Dennis ville dock toppa sina med färgglada smarties.
Nu ska vi snart påbörja middagen då mannen är på ingång.. då har vi ju något gott att bjuda på efter maten.
 
 
 
 
 
 
centercookies - cookies - kakor
12
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling på min blogg i samarbete med egoFIN där du kan vinna en jättefin handmålad tavla till dig och en vän http://www.domkallarmighannes.com/2015/05/tavling-i-samarbete-med-egofin.html#.VUd9e9Ptmko

Om du inte gillar sådan här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram Joanna

åsa i åsele

Såå smaskigt :) har Du ett recept?

Cajsa Lindahl

åh, så gott det såg ut! 😮 :D

kerstin ehrenholm

mumsiga ser det ut

Robex Lundgren

finna bilder

Cissi

Men så gott! Kanske kunde vara något tillmitt kalas... Har du recept?

Anna

Ser grymt goda ut, härligt också med en liten mästerkock som hjälp i köket :) Kram

MADDISENJ.SE

Gud så gott

Carro

mums vad gott! center är ju mums :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så duktiga ni är. Center är ju mumsigt:)

Johanna

Oj så gott!

coffeeandcupcake.blogg.se

Så goda dom ser ut :) Kan man få receptet?