Sponsrad video och sponsrat inlägg - Comviq 100 länder halva priset

Denna video är bara så härlig här får vi följa Karim på hans resa i världen, ja denna kioskägare har vi sätt i många reklamfilmer. Han har bjudit mig på många skratt genom åren i tv rutan.
När Comviq sänker priserna till hela världen - ja då är det dags att "prata mera".
Här följer vi Karim i många länder - ja han har som jag och många andra vänner runt om i världen.
 
 
 
 
Yes jag har alltid ringt med Comviq då jag ringer en hel del utanför Sverige... så är Comviq mitt första val och då familjen ringer mycket till Norge så passar det perfekt för ingen pressar ner priserna så bra som Comviq.
 
Denna video gör mig glad och varm inombords, vi borde prata mer med våra nära och kära även dom man har ett längre avstånd till.
Man kanske inte alltid kan hälsa på, men att ringa ja det är ju inte så svårt. och tänk vad bara ett samtal kan glädja en annan människa.
 
Gör som både mig och Karim ring med Comviq och när dom sänker priserna till så många länder ja ring då dina nära och kära utanför våra gränser. kanske även du sparar lite när priserna pressas och kan ta dig en resa och  hälsa på också.
 
 Sponsrad video och sponsrat inlägg
 
 
comviq - sponsrad video - sponsrat inlägg
1
ullie

Både jag o två av barnen o maken har comvic . ringt dem senast idag så ja ändrar de inte så gillar ja det !