Sponsrad Video - Festis App

Hej å Hå har ni kollat in den nya festis appen?
Kanske trodde du att du redan hade fullt av meningslösa appar i den telefon?
jag har en hel del appar men dom är dock rätt bra att ha *s*.
Sedan har man dom där apparna som är roliga och en sådan har nu Festis precis släppt.
 
Kolla in denna som förvandlar din telefon till en party lazer machine.
ladda hem den på App Store eller Google Play.
Sedan kan du ha ditt egna fresh party med FESTIS och dina vänner, eller varför inte på ditt barnskalas.
 
 
 
 
Gillar ni festis?
åh som jag drack dessa när jag var yngre... Ni minns kanske festis och alla dess smaker och färger.
Alla gick ju omkring med sin favorit festis. Minns att min favorit var grön. men många av dom var goda.
 
Min son tycker också att dessa är super goda och en festis är inget man säger nej till.
Perfekt till fredagsgodiset, när man inte vill ha läsk. eller helt enkelt när man bara är sugen på något gott!.
 
Dricker du festis? har du någon favorit av alla dessa.
 
Sponsrat inlägg
 
Gillar du bling bling?
Skapa nu ditt eget festis party och ladda upp glöm inte tagga  ‪#‎freshparty ‪#‎befresh‪ #‎beafestis
 
Det är klart att du är med .... och det bästa är att appen är gratis
 
Ha kul... BLI EN FESTIS
 
 
 
 
 
 
beafestis - festis
1
N

Älska festis, många år sedan jag drack det nu!