Sponsrad Video - Carlsberg Xide

Carlsberg kan stolt presentera sommarens coolaste samarbete: @lindapira och @m0llys släpper låten #eygäri.
Se exklusivt behind the scenes på YouTube-kanalen XideSverige
 
 
 
 
Har ni redan hört låten? om inte så kolla in videon.
 
Otippat samarbete om ni frågar mig. Men kul dom är ju så olika. 2 helt olika artister och tjejer.
Hade du tippat på en låt dessa 2 artister emellan? vem är din favorit?
personligen tycker jag Mollys röst är grym. hon verkar vara en skön tjej.
 
Non alkoholic är ju toppen om ni frågar mig...Dessa drycker är perfekta för dom som vill ha ett alkoholfritt alternativ i sommarvärmen..
 
Xider är enligt många väldigt gott - jag har faktist inte smakat dom... Carlsberg är fantastiska...
 
kanske är det denna låten som kommer spelas mest i sommar... vad tror du?
Hiss eller diss?
Jag tycker låter verkar svänga rätt bra.
 
Jag säger high five för detta sammarbete. Hoppas få se mer av både Molly och Linda Pira.
 
YOU GO GIRLS
 
Sponsrat inlägg