Fröknar lärare pedagoger - Ni gör ett fantastiskt jobb

Dennis ville ge sina fröknar varsin blomma och chokladask idag för visst är dom värda det. Så jag fixade med det när jag skulle hämta honom. och han samlade sin klass och dom gick gemensamt in till fröken och gav henne det och sedan gruppkramades dom och hon blev jätte glad.
 
5 dagar i veckan året om tar dom hand om våra barn/det bästa vi har, dom lär dom massor av nya saker.
 läser spännande böcker, upprätt håller ordning i klassen m.m.
Tänk er själva att vara en lärare och ha 27 barn att hålla reda på. det kan inte alltid vara lätt.
 
Men dom gör det och dom gör ett fantastiskt jobb.
 
Jag är tacksam och glad att min son varje dag vill gå till skolan när han vaknar.
 
 
 
 
 
 
1
Anna Paulsson

Väldigt fint av dig att göra så. Ibland behöver man som pedagog lite uppskattning för det är tufft jobb emellanåt. När barnen kramar mig innan d går hem så blir jag glad och känner att jag har gjort ett bra jobb. Kram