Sponsrad Video - Fiskelyckas

Alla kan fiskelyckas med  Findus även du.
Kolla denna lilla video så kommer du förstå! även du kan lyckas.
 
 
 
 
Jag älskar att laga mat och jag älskar fisk, att laga lax är bland det bästa jag vet.
Goda fiskrecept finns det gott om.
Bara sök dig fram till dröm receptet.
 
Kollar du in findus.se kommer du få både tips och smarriga recept på olika fiskrätter.
 
Vad är ditt favorit recept med fisk? föredrar du torsk eller lax?.
Oavsett så är fisk väldigt nyttigt och otroligt gott.
Många får dock inte till det av någon anledning fast dom vill och får inte i sig rekommenderad mängd fisk som kroppen skulle behöva.
 
Tillsammans med Tina Nordström har Findus tagit fram enkla tips och jättegoda recept som alla är lätta att laga
vilket gör att faktist alla klarar av att laga dom.
 
Jag lagar oftast lax skulle faktist vilja hitta lite fler goda recept med torsk.
Matlagning är något hela familjen njuter av, och min man är kock så här hemma lägger vi tid och kärlek på maten.
 
Äter du mycket fisk? är du duktig på att variera matlagningen hemma eller fastnar du ofta för en och samma grej som återkommer minst en gång i veckan där hemma.
Det kan ju lätt bli så.
Men prova dig fram det finns fullt av fisk recept, och det behöver inte vara så svårt.
 
Findus fiskpinnar har följt med sedan jag var liten. Köper jag inte färsk lax så är det fryst från Findus som gäller.
 
Och jag lyckas nästan jämt med toppbetyg på maten - så det kommer du med att göra.
 
Sponsrat inlägg
 
 
 
 
Fiskelyckas med findus - findus tips och recept - fiskelyckas