Hotell lunch med favoriterna

Idag blev det öppna förskolan dit har ni nog förstått att  vi går rätt ofta.
När vi var klara blev det en lunch på hotellet med Ulrika , Mikaela och hennes dotter Viola.
Tyvärr råkade jag radera alla bilder jag tagit idag, skulle ju enbart ta bort gårdagens ur kameran innan jag skulle ladda in dom nya.
Men trött som jag var klicka jag bort en och en och även dagens.
Då är man rätt trött.
 
Undrar dessutom var alla "extra"  besökare kommer ifrån syns jag på en första sida just nu eller?
 
Tur att jag har Mikaela som han ta dessa bilder på våra gullepluttar.
 
 
 
 
 
 
15
Peppbloggen

Sv: Jo tack, det är bra med oss. Hur är det själv?

Åsa

Söta bilder :)

Sv: har spelat badminton C:
Vad har du gjort idag då?
Kram

Exhale

Åh vad fina dom är!

gizze

Små turturduvor :)
Hoppas maten smakade bra på hotellet!
Kram

ullie

åhh så söta de är .. såg dej inte på sidan men det kanske du va .. bara att ta emot hihihi tänk om de kom till mej ?=)

Hoppas din dag varit bra inte kul att ta bort bilderna =( kram på dej

Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Vi är också ALLTID på öppna:)
Hoppas ni får en fin dag!
Kram s

Emma

Men ÅH, vad de är söta!!! Bilden längst upp till vänster luktar lite studenskylt tycker jag, hihi ;-)

Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Så söta bilder på sötnosarna tillsammans :)
Hoppas att du får en fin dag..kramkram

Ulrika

dom är såååå goa o fantastiskt söta, härliga Dennis o Viola :)

Jane

Vad fina dom är...
Kramar i massor / Jane

kristin

söta bilder :)

Filippa Skaffloth

Sött

Sarah

Va tråkigt att du radera korten :/

Emelie Petersson

Hihi, de börjar flörta i tid ser jag ;-)
Så mysigt!

Rebecca

så söta :)