magbild V40+6

Dennis var beräknad att födas 7dec, alltså för 7 dagar sen.
Men han är kvar i mammas mage och så här ser magen ut idag

Min fina mage därinne ligger vår skrutt på övertid *s*

 

21
biatch

åååh, fortfarande lika vacker mage :)

biatch

SV: ja men han är nog snart på väg ut ska du se :)

godnatt på dig, sov gott :)

kram

Marie

Stackaren, och jag som klagar...

Anki

Men nu har den verkligen sjunkit, ja där ligger han och har det hur mysigt som helst, men snart så



Kram

Jenilita

Härlig bild! Dennis busar redan med er hehe han kommer nog när du minst anar det:)PUSS

emma

jo men Dennis kommer födas snar,t om jag inte är helt blind, så tycker jag att din mage har sjunkit ned mycket, så kanske innan veckans slut vill han titta ut?:) kramis

Kadri

vilken fin mage. inte ett enda bristning

malin

Åh tack detsamma! :) Vacker mage som sagt!

Kram!

annelie

Vad jobbigt,jag gick oxå över tiden 7 dgr med min yngsta dotter. Han kommer nog idag ska du se

ffrida

sv: godmorgon! :)

unique

Åh, finaste magen =)



Jag hoppas verkligen inte du behöver föda utan din man. Vem ska vara med ist isf?

Martina

fin mage, den har sjunkit en hel del:)

snart kommer han ska du se:)



kram

hannah

Jaha okej, men då borde den ju komma snart :)! gud vad mysigt! du får lycka till som sagt :) hoppas du har sovit gott inatt! kram.

Lisa

Olycka? Men nu måste jag ha missat nåt :(

Hjärnskakning lät ju inge vidare..

Magen ser ju lika fin ut ännu och ja, Dennis kanske är lite liten så han behöver växa till sig lite innan han kommer ut bara! Så tror jag att det är..

Ultraljud idag? Varför det?

Hoppas att det går bra iaf och ja håller fortfarande alla mina tummar för att det ska sätta igång snart åt dig :)

kramar.

Charlotte - Gravid

Oh så vackert gravid du är! Vilken fin mage!

Det är nog snart pågång, magen har ju sjunkit jätte mycket :)

Kram

Linda

Såå fin mage gumman , klart han vill ligga där och jäsa :) Han trivs jättebra där inne vettu men tror han kommer närsom :P

caroline

Va cool bild, det är fint att vara gravid. Lycka till

josefin

jaa :)

fin bild , hoppas eran gobit kommer ut snart:)

Ina

jag ser att magen har sjunkit ner, han är nog på väg ut ska du se!

cattis

åh vad mysigt med en liten bebis till jul :)

ღ Rebecca

Gravidmage är så fint :) Lycka till ännu en gång med den lille när han kommer ut!