Mysig dag

Idag har vi haft en mysig dag jag och mannen och vår skrutt.
Vi har provkört barnvagnen, middagen jag lagade vart kalas god, och i efterätt åt vi päronhalvor med chokladmousse med smak av latte *mums*.
Snart börjar Hockeyn Färjestad-Frölunda har lovat att mannen ska få titta på det.
Sen ska jag ta ut min rätt som kvinna *ummmm* längtar.

Här kommer dagens bilder

Jag och Dennis imorse

Mysig stund i soffan

Bär runt på lill skrutten

Vagn promenad till konsum

 

53
BIATCH

SV: idag har jag tagit det lugnt, självdå? :)



söta bilder, :') kram

Ebba

svar ; tack detsamma ! ;)

T I N A *fotoblogg*

Fin blogg :D

KARIN

Tack detsamma, ha en fin kväll. :)

BIATCH

SV: okej, fan va tråkigt med hockey :p

Jennifer

det va inget!

tack så jättemycket :) jag ska städa lite på rummet och bädda ner mig i sängen snart :) ha det så mysigt i badet!

Marina

sv: tack detsamma :) snygg blogg du har o som modell också!

Martina

hej gumman!

va söta ni är tillsammans:) mysigt!



SV: jag gör inte så mkt ska snart ta och sova:) sj?

kram

Camilla E Lindström

Hej



Snubblade in på din blogg för första gången nu ikväll, undrar hur denna fina blogg kunnat undgå mig ;)

Stort grattis till den nya familjemedlemmen, super söt! Vilken lycka!

Må så gott och hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 2010.



Kram Camilla, En mammas dagbok

Linnea

Ni är så otroligt söta!!

Pussar på er! =)

Camilla E Lindström

God kväll,

tittar på hockeyn samtidigt som min åtta månaders bebis ligger och sover på bröstet, man kan inte ha det bättre!



Ha en mysig kväll & njut!

Floosan

va fina ni är!

BIATCH

SV: hahah okej :p

ja det kan ju vara mysigt att bara vara bredvid varandra :p

kram

aw - gotlandstöis

haha aww tack

emelie

;D ikväll händer inte så mycket! ha varit uppe i jönköping med min pojkvän och handlat lite, han gick hem för en stund sedan! tills vidare bilr det att ta de lugnt :) ni då? :D kram!

Anki

Den röda jackan du har på dej är det en peak eller en goose, hur är storlekarna, de säger att en XXS är samma som en 40-42 och törs jag köpa en på nätet som är billig, vad tror du?? Jag har sett på Intersport med priset är ju mer en gulligt!



Pojken är ju så söt



Kram

Linnéa

Avis på dina bilder :) Längtar tills jag blir moster i februari o får bära runt på lillasyrrans bebis :)

-------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Gud vad fin han är!:) Hur gammal är Dennis? Kram<3

MyzaaN - Princess Pink

Nawe så mysigt.. måster vara mysigt med en liten bäbis hemma <3

unique

Naw... Söt han är. Lik mamman sin

Emelie

Fina bilder! :D Söta killen!

Ifall jag såg så fin ut efter min förlossning skulle jag vara överlycklig! :D Har du tappat alla kilon? :) Kram

jjulia

hejhej!

vilken fin blogg du har!

och en söt bebis också. hihi :)

allt bra annars?

kram (L)

tallica

Dina ord värmer! Och sen så måste jag säga att skrutten din är uber gullig och karln din verkar stört skön!

Millaaa

sv; tack desamma :)

Jessica

okej låter mysigt:) vad ska du göra för kul idag?



kramkram!:)

Lisa

hej gumman!

åh det låter som en mysig dag :)

invigt vagnen och allt.. ni har inte det så kallt kanske? här är det tydligen runt -25.. och det känns ändå in, så iskallt :(

men vackert är det ute iaf.. hmm..

vad blir det för mys idag då?

ha en underbar dag!! kramar.

tallica

idag är det jobb och sen träning...är fast besluten att bli lite smalare!!

Jessica

okej roligt:)

ja ska in till stan, sen fira mig som fyller år idag!:)



kram

jjulia

svar;låter bra!

härligt att vara på stan lite ;)

jag ska nog snart åka till färgaffärn

och kolla på lite tapeter till mitt rum (:

(L)

molly ♥

Fin blogg! :)

emelie

okej, :) själv ska jag hem till min mamma ! kram

Linnea

Det är så gulligt och kul att bada små bebisar!! =)



Jag gör inte så mycket just nu. Är inne på Facebook och gör egentligen ingenting där. Spelar Farmville =P

KRAM

Emma Johansson

åh vad kul med barn! :D



frågestund i bloggen kolla gärna :)

Linnéa

Hur gammal är din lille? :))

MyzaaN - Princess Pink

okejs ha det så mysigt på stan :D kram

Anonym

- okej, great to hear!

-------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

sv; Är han bara 11 dagar:) Är det din första? Kram!

Lotta

oi vad sööt baby :) va heter hon då ??

Anonym

ok,såfina bilder!

Lotta

ooi va sött namn :D

-------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

sv; kan verkligen förstå att du är stolt hihi:) Önskar dig all lycka i världen!:) Jag sitter och svarar på kommentarer, chattar och pratar i telefon - fullt upp! Du då?:)

Emma Johansson

Yes, allt är bra! :D själver?

Jessica

tacktack kraaam

FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

här är det bara bra, taggade inför nyår!

allt bra med er?

jjulia

jag kollade bara lite, fick lite ideér.

vi ska åka till ett annat ställe och kolla

mer.

jaa gör det. jag har också lite huvudväer :(

det är inte såå skönt...

kram!

MyzaaN - Princess Pink

jaså alltid kul att hitta saker

Linnea

Okej, vad jättekul!!! =D

Själv var jag på rean igår, och hittade en paljett kofta jag velat ha väldigt länge, så jag blev så glad så ja också!!! =) <3

Kram

TOWE - FOTOBLOGG

SV: Tack! :)

Emelie

Vad skönt att gå ner allt så fort :D Du gick inte upp mycket heller! Vilken tur det :D Kram

Lisa

hej gumman..

idag ryktas det om nästan -30 här i byn så jag vågar mig inte ut..

tur nog ska jag jobba iaf, göra någon nytta men då måste man ju tyvärr gå ut.. uscha!

vad gör ni idag då?

kramar.

Adina

jag städar lite :) själv då?

Mamma

Ni är så fina på bilderna, och min lilla prins ,jag längtar att få hålla om honom när han kommer på besök till mormor.puss puss på er alla.

annelie

härliga bilder!!