My nr 1

Idag har lilleman i magen sparkat från morgon till kväll så jag hoppas att han kommer sova gott i magen nu när jag också ska försöka sova.
Åkte till Stockholm idag, saknar redan min älskling som han sa det är så tomt utan dig, vi blir rastlösa utan varandra märker jag. man känner sig tom.
Nu är det ju så att det bara är en kortis, men jag vart så nyfiken att åka hem hit för att besöka mina paranteser för att se allt dom köpt till sitt kommande barnbarn.
Dom har redan köpt kassar med kläder, nappflaskor, nappar,  babysitter från disney nallepuh, underlägg till spjälsängen, 3 olika påslakan varav ett var nallepuh, nallepuh blöjor, våtservetter mm så ska bli kul att se allt.
Tänkte åka dit imorgon och äta lite frukost.
Tänk att jag ska bli mamma om drygt 4 månader, jag kan knappt tro att det är sant.
Jag älskar min mage som bara blir större och större den är så fiiiin, det är så underbart när mannen smeker magen som igår kväll och vår lilla son ger ifrån sig en ordentlig spark rakt i hans handflata.
Nej nu ska jag gå och sova och drömma om den jag älskar mest i hela världen och jag tror han vet att han är my nr 1.
Min älskade man.


9
Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Allt är bara bra med mig!

Hur är det med dig?



Följ gärna min blogg på BlogLovin!

Anki

Visst har tiden gått fort! Här är det som vanligt har inte mått så bra, det har väl kommit ikapp nu att min sambo inte kommer att bli bra och det gör så ont!

Någon utredning för transplantation kan inte göras i nuläget för alla hans värden är så dåliga och man måste vara stabil innan det sker!

Nu går tankarna, vet inte om du läste inlägget då jag var till Vårdcentralen och träffade en empati lös läkare



Ja, ja



Kram och hoppas du får en toppendag

Anna

OJ det är en livlig en du har i maggen alltså! =) Kul! =)



ha en bra dag! kram

nams.

allt är bara bra.

hur är det med dig ? :)

Erika - Bloggar om min vardag & intressen

HAR FRÅGESTUND I BLOGGEN!

STÄLL GÄRNA EN FRÅGA! :)

Tanya

svar: tack det e bra :) gillar din blogg

MILANISTA BABY

sv: allt är bra, hur är det själv?

Bella

Jaa kanon gott med allt godis :) händer idag då? :D

nams.

inte alls mycket.

kram.