Magbild v29+6

Här kommer veckans bild som alltid

54
L♥tta

Oh! Det är så vackert! :) Det var ju inte snällt att lägga ut de där. Nu blev jag ännu mer bebissugen! ;)



Kram

Isabel

Så fin du är om magen nu! :) Kram

L♥tta

Sv; Ja. :) Men det är lite för fint med bebismagar. ;)



Lycka till med allt! :D

Michaela - Hockeyflickvän.

Vad roligt. Jag är kass på att laga mat. :/ Något bra tips?



Vad roligt. Kommer bilderna lägga ut på bloggen? :)

Eriiza

Yes, se den ! =D

Men självklart, bara om man sett "Män som hatar kvinnor" först, annars blir man nog rätt lost. ;P



MvH ERiiza

L♥tta

Sv; Ikväll blir det mest tv tittande. En av mina favoritserier har haft säsongsstart i uSA under natten, så jag ska kolla på den. Dexter. Sen blir det att se idol, och kanske sveriges fulaste hem, om jag orkar, annars går det ju att se någon annan dag på internet. :) Förhoppningsvis orkar jag med en promenad sen. :)



Själv?



Kram

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

go magen! :D

sasabitch

DIN BLOGG ÄR SÅ BRA BRUDEN.



MIN BLOGG SUCKS MEN VAfaSEN , DEN KAN JU INTE VARA VÄRRE ÄN VISSA BLOGGAR!



JAG SKRIVER EN MASSA SKVALLER.

KANSKE ÄR LITE TASKIGT , MEN KOLLA PÅ KISSIE.

HUR OFTA BLIR DET INTE HON KALLAR EN BLOGGARE FÖR PIGG.



NÄ , MEN KIKA IN PÅ BLOGGEN.

JAG KOMMER ATT UPPDATERA FLERA GGR PER DAG.



addar du mig på bloglovin så addar jag dig.



P&K SASSABITCH.

Therese - Mamma till Tim

Naww tack så mycket vad glad jag blir ju.. =)



Åå du har ju en go mage ju.. och snart såå

är de din tur. Vet ni vad ni väntar er för något??



kram kram..

simone

SV: Hej du vackra! Vilken fin mage du har där :)



Toppen med mig! Hur mår du? :)

L♥tta

Sv; Har du fått någon favorit än? :D

Anonym

tack lägge t dig

Josefine♥

Åh vilken fin mage. Ser ut som en pojkmage:)



Åh tack så mycket.

Jobbigt med ryggvärk, hoppas det går över! Riskudde är väldigt bra mot ryggont, har du en sådan?

Anki

Magen är jättefin



Kram

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar javisst var dom tjusiga smyckena! ^^ är alldelens för dålig på att unna mig sånt. hehe

Josefine♥

Okim men vad roligt med en pojke.

Oki, jobbigt att det inte ger sig då. Får iaf hoppas att det blir bättre!

:)

L♥tta

Sv; menar du carl eller eddie? Vad har du jobbat med på den båten? :)

Emma

Roligt med fotografering! Kul att du träffat sanna som och kul att ni ska föda på samma BB, ska ni föda samtidigt med kanske:)?



Tyck gärna till vad du tycker om min blogg, vad jag ska göra för att den ska bli bättre, tips, idér, kom med förslag!

Ha en fortsatt fin kväll! Kram

Mollie ♥

svar; jadå!

hur är det själv? (:

Therese - Mamma till Tim

Naww såå söt.

Va ska han heta? eller kanske inte kommit på något än?? nää jaa datar nödar mig lite i kväll haha.. själv då???

Anonym

BEBIS MAGAR ÄR NOG DE VACKRASTE SOM FINNS :)



hoppas allt är bra! :)



Mollie ♥

åh!

idol, det hade jag glömmt!

måste se på det nu! :D

Josefine♥

Ja, åhhh hoppas det inte blir kryckor=(

Jag hade ont i ryggen en gång med Milton-aj aj säger jag. Hjälper inte ens värktablett?



Jo, du får kika på idol. Jag står över idag hihi:)

Kram

ida

när ska du föda ? =)

Therese - Mamma till Tim

sv: Aa såå de är hemligt hehe blev mer nyfiken ju hehe. =) Aa då är vi två som nördar oss då haha. =)



Nää vad jobbigt att du har såå ont att du inte kan sitta ner jaa vet hur de känns såå jobbigt ju..



Kram kram...

Marina

Så vackert med gravida magar!Ha det bra :D

Carolina

Nåååe, så fint ♥

Graavid på 17 år

Tack så mycket! Och grattis till din garviditet! :)

Annika

den växer och växer :) hhiih. är allt bra ? kram

L♥tta

sv; åh, det låter roligt. :) Har du spelat in något? Youtube eller myspace? :)

Josefine♥

Åhhh vad jobbigt. Men har du fått ett sådant där bälte (minns inte vad det heter) men det är mot foglossning.

Vad jobbigt....Hoppas att sjukgymnastiken hjälper nu!

Men spikmatta kanske är ett alternativ (sägs ju vara väldigt bra)

Graavid på 17 år

Ja det har jag, du själv? :)



Kram!

ida

hihi , oj vad kul vad tror du dt blir tjej eller kille ? :)

Josefine♥

å jobbigt.=(

Förresten glöm inte tävlingen i min blogg.

Li

Det är bra tack! Söt liten mage du har!



Kram

EVELINA!

jaha så gott! :D

jag har vart i jönköping :D

Ina

Här går det undan! När var det du var beräknad till? Puss

L♥tta

Sv; okej. :)



kram

Malin - Hockeyfruga

hihi ja;D missa idol men holltwoodfruar o roast på bern är grymt;D åh va magen växer hihi, så fin gumman! kram

Magda

Hej!



Vad kul att du kikade in på min blogg. Är dock väldigt dålig på att uppdatera :/



Vilken fin bebismage du har!!



Lycka till med bebisen!!

Hilea

Hoppas du haft en bra dag=)

Anonym

man börjar ju själv få mamma tankar när man ser så många vackar unga mammor på stan och i blogganra :) gillar att läsa mamma bloggar :) så mysiga :)

Isabel

Jotack, gårkvällen var jättebra, vi hade fullt upp med att packa upp och skruva ihop möbler :) När är det tänkt att prinsen kommer ut? Jag har glömt det.. Kram

Gynning

Så fin, som alltid



Ha en bra dag

Natalie

Åh vilken vacker mage! Jag längtar verkligen tills det är min tur att bli mamma! :)



Svar: Okej, det är ju viktigt med sånna dagar också! Ja, jag är hemma från skolan, ska fixa lite mat nu och sätta mig och plugga! Kram

Mollie ♥

svar: ont i ryggen? åh, låter inte skönt!



vad gör du då? (:

Maria - livet i Milano ☆

åh så fin magen är =)

ida hjelmestig

ha en bra du med ! :) kramar

ღ MissCM

åh vad vackra bilder!

Jenny

Gud så vackert det är att vara gravid! :)

Karin - Mamma till Nova

Mysigt med gravidmage :) Grattis!! Snart är bebisen här :) /Karin

Emma

fin bebis mage..

tack så mycket:) vad väntar du för kön?

kram

Anonym

vackert :)

♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

varför sitta så länge på buss? jag ska bara slappa.. ta hand om bloggen, blev lite dåligt med det igår..