I badhuset med svärmor och Dennis

Idag var jag med svärmor i badhuset och simmade.
Dennis plaskade som vanligt och träffade 2 andra bebbar, Dennis var dock lika stor som 8 månaders bebben som alltså är dubbelt så gammal som han själv.
Jag simmade 1000meter *får väl känna mig nöjd*
Här nedan kommer lite bilder att kika på

Kärlek

Dennis i bebis poolen, här får han syn på den andra bebisen *wii en kompis*

Plask plask och handen in i munnen

Dennis tycker om att bada

På kvällen gjorde jag en grekisk sallad, med vitlöksdressing - finns nog inte mycket som slår det.


Ha en fin kväll alla läsare

 

 

7
Gizze

Hej vännen!



Härlig dag ni haft!



Så skönt att få bada och simma, kanske vi kan ta en tur nästa gång Skruttan kommer, annars kan jag bli med själv någon dag!



Grekisk Sallad ja...Mmmmmm så gott! Här blev bara macka och thé...



Kramiz Gizze

Eva-Lena

Hej på er!

Oj vad stor han har blivit å söt är han också. Jag kan bara konstatera att det jag köpt till honom är redan för litet! Men badlakanet med huva kan ju inte vara för litet i alla fall, kom och tänka på det när jag såg badpojken. Nu får vi ses snart, annars blir det väl inte förrän till konfimationen nästa gång. Eva-Lena

Psychoblonde

haha va gulligt! :D

Lisa

hej gumman!

ser ut som ni har haft en härlig dag :)

mysigt att bada sådär..

önskar de fanns bebispool här med, men ikke!

hoppas att ni får en bra valborg..

vi ska fira med vänner och kika lite på en brasa med :)

kramar!

annelie

Men gud vad de växer fort!!Önskar er en trevlig valborg

emma

vad stor dennis är:) roligt när dom gillar att bada. går ni på babysim?

kram