*happy monday*

Nu räknar jag ner!!!

Vissa saker var givna i resväskan.

 

26
Miss C

Jäklar vad snygg baddräkt!!! Vilket märke? ^^

moa freakin' carlberg ♥

söt blogg bruden! allt fint? :)

moa freakin' carlberg ♥

åh vad gott! jag ritade nyss en bild till en läsare :)

moa freakin' carlberg ♥

haha mjo, var med i gissa kändisen nästa vecka då & hoppas på att det blir du! (:

moa freakin' carlberg ♥

haha okej vad mysigt, ha det gött :)

sofia- my life in words

jag har också använt clips, :)

Nabil El Alaoui Sossey

Jag älskar dina ögon.

johanna

SV: Tack så mycket :)

kramar!

sofia- my life in words

nej faktsikt aldrig hört talas om det förut :) vad är det för något :)?

sofia

ja eller hur! :D

jag har aldrig fått någon så detta blir kul ^^

BRUDARNA FASHION

Hejhej!

vad fin blogg du har, lust att kolla in våran modeblogg?

kramar Brudarna Fashion :)

Maaalin

roligt att du vill va med och tävla :D

N I L M A

Ååh vart ska du?



SV: Jadu, pluggat, slappat o så..

Miss C

sv: grym smak de har - härligt för dig!!! ;D

runa

Hej, visste du att det finns ett Harry potter Land?? :D

Miss C

sv: nej, min kväll har varit ganska kas... =/ sj?

N I L M A

Sv: Ja, det låter superskönt ju!

M

sv; jobbat och varit i stan och sett på film men några :) vad har du gjort idag ?



Var ska du någonstans ? ;O

Christine

Jättefin blogg! Grymt snygg! :)

Maaalin

tävlingen är avslutad blev det du som vann ?

m

sv' allt är kanon. med dig också?

Martina

låter spännade:) vad ska ni hitta på?



hare gott

Christine

Tack så jättemycket! :) Ja, allt är bara bra med mig. Lite trött men annars är det kanon! Själv? :)

linnea :]

Nu är har jag utsett en vinnare i dagens blogg.

titta in om det just var du!:)

Petra

allt är fint! själv? :)

Anonym

vart ska du resa??