Dennis och mamma på ikea

Idag har jag och lilleman vart på Ikea kom dit kl 10 och då åt vi frukost.
Sen kikade vi runt fram tills klockan 12.
köpte 2 ljusstakar , vita långa ljus, en luktagott påse, och en blomma och en blomkruka så jag har fixat lite fint i sovrummet nu.

Till middag blev det stuvade macaroner och bacon *easy easy* ibland får det bli lite lättare mat.
Fick en present idag från mannens arbetskompis Björn jätte fina kläder till lilla Dennis det var lilleskutt på överdelen och så matchande byxor. Jätte fina var dom och man blir ju så glad för alla presenter till lillen.

Nu ska det kikas på filmen case 39.






7
Charlotte

Jätte fina kort verkligen!

B R O W N S U G A R

Vilken liten sötnos =D

Lisa

Lisa

Hmm.. hoppas inte mitt tomma inlägg kom med?

Suck.. lite för bråttom ibland kanske :)

Oh vilken härlig dag!

Att sola är ju underbart, och sen en rask promenad på det.. förstår verkligen att du känner dig pigg och fräsch efter det :) Avis är jag!

Själv har jag jobbat idag och tränat lite.. skönt att göra någon nytta ibland sådär men drygt!

Ha de bra..

Kramar!!

Tova

Jaa, vår lilleman växer också som tusan skratt förvånar mig inte eftersom han vill ha mat heela tiden... haha.

Annars mår vi väl ok, förutom tröttheten då.. själv? Hur funkar det för er med amning o så?

Kram

DONKEN

jag vill till ikeaaa :D pöss

FOTOGRABBEN.SE

Hej har dagen varit bra? =)