Midsommarafton (bilder från igår)

Ja vi har haft en underbar midsommar med god mat och gott sällskap.
Jag har ju inte firat midsommar sen jag var liten i stort sett , då var det alltid att dansa kring midsommar stången med mamma och massa andra barn.
Men i år dukade vi långbord och grillade så himmla mysigt och solen sken långt in på kvällen.


Jag med min älskade son i gräset med egengjorda kransar i håret

jag med 2 sötnosar

Jag med Dennis och Helena

Gro och jag

Hanne och jag

Sött

Långbord

Grillen i full gång

Dennis hjälper pappa resa stången

jag och små flickorna

Hela familjen samlad

Vi intar massa god mat

Dennis med pappa



23
ellenotendal.

härligt med sommarbilder! allt bra?

ellenotendal.

SV; allt är bara bra :)

Jennifer-MODE&FOTO

Åh vad fin klänning du bar!



SvaR; Jo tack jag har haft en bra midsommar :)

mamma mindy

God kväll pinglan..Så fina midsommar bilder du delar med dig..ser jätte mysigt och trevligt ut..Hoppas att du har haft en skön lördag..I dag är det en vecka kvar tills man står brud,,ska bli så skoj..längtar-Ha en skön kväll kram krma

Linnéa

Har haft en bra midsommar!! :)

Har du??

Kraam <3

Elish

Vilken fin blogg du har! ♥kram♥

Jenny Halvardsson

Tjeena snygging! Var ett tag sen vi snackade så du kanske inte kommer ihåg mig och sen har jag ju ändrat hela bloggen också :) Tänkte bara höra hur det är? :)

Pam :)

Sv: tack du! ;d

Linnéa

Så bra! :)



Idag gör jag inte så mycket. Njuter av mitt sommarlov :P

Åh, jag ska kanske också bada! Är det varmt i vattnet där du badar??

Kraam!

Olivia

Åh vad härliga bilder! Ni verkar ha haft det jättetrevligt!=)

Miss E

Vilka jätte härliga bilder! :D

Miss E

sv: Jag har precis kommit in efter att käkat mat ute på altanen. Vad hittar du på? :)

Kram

Linnéa

Haha, jag badade första gången igår! Men imorgon ska jag nog bada också.

Åh, vilken film??

Kram!

SANNA

SV: Okej! :) Har lite kvällsmys med killen! :D

Är allt bra med dej? :)



Kram.

mamma mindy

God kväll vännen..Kommer nog inte dela med mig bilder på oss här inne..Men några bilder på mig kanske det blir.återstår att se...

Hoppas att du har haft en skön sommar dag som mig..Känner att man har blivit bränd så går det när man inte har solkräm..hihihi...hoppas att det hinner lägga sin inför lördagen..Ha en skön kväll.söta sommar klänning du har :) kram kram

Ida-www.lippstick.se

Vilka fina midsommarbilder!

Hoppas du har fått en bra start på veckan!

/ Kram Ida

Julia

Verkar som du hade en lyckad midsommar :) <3

Lisa

oh vilka härliga midsommarbilder!

ser riktigt mysigt ut :)

och det antar jag att ni hade med..

antar att ni haft lika mycket sol idag som vi med?

shit vad underbart med sommar alltså :)

kramar!!

Anonym

Ni ser ut att ha haft en trevlig midsommar,det är så roligt att se bilder på Dennis vad han pysslar med .Puss mamma.

Jenilita

Du e så vacker! Om vi säger så här, shopping gör jag igentligen för att bli lycklig fylla något tomrum inom mig. Ja tror ditt liv är mer fyllt av kärlek än mitt, eller ja e säker på det. Ska inte gå in för mycket på det men allt e inte som det verkar vara.. Bamsekram

aye

Hejhej. Fin blogg du har^^ Kicka gärna in i min & säg vad du tycker om mitt nya inköp http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5187143/en-snabb-runda.htm#WriteComment

Samtidigt kan du väl också svara på en fråga angående vilken outfit som är du gillar mest(finns 2 bilder att välja mellan) http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5184925/vilken-aer-er-favorit-outfits-.htm#WriteComment

Ha en fortsatt trevlig dag & njut av värmen//Ayealfayadh.devote.se

emma

hehe jo visst, ja tycker med de är gulligt om man skriver in sitt barnbarns namn, men tänk om man har 10 barnbarn ska man ha 10 namn på kroppen då, hehe:P



ja ville skriva in benjamin innan , men så tänkte jag ett namn är fint men om man får 4-5 barn så blir de för mkt kladd på kroppen..



jag tycker inte man ska förstöra kroppen för mkt emd en massa piercingar och tatueringar. de är inte så man är född:P



ja , benjamin kryper nu och han har lärt sig sitta någorlunda bra:)



vad ska ni göra i veckan i detta underbara väder?

kram

Anonym

härliga bilder! :D