Tävlar hos bloggerskan Laila

Just nu är jag med i tävlingen hos söta bloggerskan Laila http://lailaaziz.blogg.se/ som har en tävling i samarbete med http://www.beautynet.se/

Jag skulle gärna vilja vinna detta löshår med clips för att jag älskar när håret ser långt och fylligt ut.
Som nybliven mamma har man inte all tid som förr i tiden att springa på salong och fixa sig.
Så det skulle glädja mig att få en hollywood look på nolltid som man kan fixa enkelt hemma.

Färgen jag skulle vilja ha på löshåret är platinum blonde

6
Laila

Nee nu ska jag mysa med pojkvännen : ) Ha en bra fortsatt kväll!

Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Hoppas du vinner då :)

Kom gärna in och anmäl dig till dagens blogg, vem vet du kanske vinner =)

ÅSA



jaa tack, jätte kul med jobb, men är så nervös inför första dagen så jag mår dåligt =/ men det hoppas jag släpper efter ett tag.

emelie

hade du en bra helg? :D

Vannichis - Blogg om min vardag!

Görs ?

Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: Kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till, skriver till dig när vinnaren är utsedd!