Dennis 7 månaders video

Har jag ju helt och hållet glömt att lägga upp
21
Nicole

sööt :)

therese

allt bra med dig idag? kraaam!

therese

sv: hahaha, vill också ha en ny plattv till mitt rum på min namnsdag.. :D

Alina

Hejhopp kikar in=)

Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

Alina

jo det är kanon! =) Händer idag då?

therese

sv: haha, ja det tror jag också :D

jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på ikväll, dudå? :D

therese

sv: mycket mysigt :D

du är väldigt vacker ska du veta!

Li

Söt video som visar en idyllisk sommardag med en vacker och kärleksfull familj!



Kram

therese

sv: så lite så :)

gott! ha en riktigt najs kväll snygging :D

therese

sv: nejdå, självklart ska jag inte glömma att se på idol! :D hoppas att din man får en underbar namnsdag också! :D

massor utav kramar

liindblaads

ohh jasså :D vad blir de då :d vill du avslöja :D

♥ Viki ♥

Gillar videon :D Så söt :D

Sv; Ah okej :)

Kramis

Diana

ja självklart. Du då?

aw söt :) kram

Tova

Sv: Japp håller verkligen med :D

Diana

åh vad nice! Det var länge sen man gjorde en sån. Kan vara snart igen (: kraam

TOVE♥

okej kul! vad blir de för present då?=) Kraaam...

Nicole

Yes det är bara bra med mig, själv då? kram kram :)

liindblaads

ahh vad myysigt :D



asså ta detta som en komplimang :) men varje gång jag kollar in din bild som du har i menyn så e du sjuktlik hon popko i Skånefruar :D

Emma Roodla - Foto

Åh vilket litet charmtroll :)!!

anna

naaaw gud så lycklig du ser ut gumman!!