Vår tids Picasso

Storslagna bilder målar han till mamma.
Han sitter och målar i en timme i sträck utan problem, han invigde sina nya kritor.
Vem har målat vad? han målar allafall riktig konst kan bli värdefullt i framtiden.
Allafall är hans teckningar det finaste jag kan få.



30
lovisa

Hej har du haft en bra start på nya veckan?:)

Just nu har jag 2 tävlingar i bloggen;



1. Vinn ett presentkort hos ingetsnack (underkläder för tjejochkille i läckra färger och varianter)

klicka här för att anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment



2. Vinn en sminkpalett med 88 skuggor från Upbrand.se! klicka här för att anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

cecilia

tackar :)



du får ha en mysig kväll :) kram

lovisa

tack desamma:D

HANNA

Hej!

Nu har du chansen att vinna en FET länk i min blogg och rubriken "Dagens blogg" ! För att vara med kommentera i den här länken -> http://hannakargars.blogg.se/2011/august/nu-kor-vi-igang.html#comment

carolin&malin

Har en tävling på våran blogg där du kan vinna en pressent kort från http://appleskal.se/

http://carolinmalin.blogg.se/2011/august/tavling-2.html#comment

där står allt du behöver veta om tävligen

lycka till !

Ange :)

sv: allt är bara bra med mig :) sj då?

ida

hur mår du ?

Om du vill vara snäll så kollar du in på min blogg och kollar min frågestund :)

puss!

ida

allt bra ? :)

Anonym

hellu :), allt bra?

Emelie

Allt bra ikväll? :)

Anonym

vad skönt! kram:)

HANNA

sv: absolut, och själv?

Sanna

Sv; Krya på dig du med!

Kram

Karolina!

sv: jo, allt är bara bra, själv?

kram :)

Sandra

vilken liten konstnär :)

ja jag har det mysigt. du? Kram

Nageltjejen Natti from Hell

Tackar!! ^^

Jodå, allt e toppenfint, hur är det med dig?

Du är superfin :)

Mysiga bilde och inlägg :)

ida

sv: ja allt är jätte bra! hur står de till själv ?:)

kram

Liz

Sv: Jorå, förutom att jag är en aning förkyld så är annars allt bra! :) Själv då? :)

angelina

vad härliga bilder!

Aha blir det shopping nån annnan dag i veckan då? ;)



kram!

Eleonore

Han kommer ju bli en riktig konstnär han :D

ida

sv: ojdå , du får krya på dig! men gött med mat, jag sitter i skolan just nu :)

kram

Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan.

Så fin teckning din prins har ritat till dig.Hoppas att allt är bra med er alla & ni har en fin onsdag.kram

HANNA

sv: det låter ju super!

Erika

Men gulle då! :D



PS. Hjälp gärna mig att vinna en tävling! Gilla min bild hos Bonti of Sweden på Facebook. Tävlingen avgörs vid midnatt :). Emeline har på bilden på sig en blå t-short och en röd hängselkjol och hon står på en bänk :D

Sandra

ajdå. krya på dig!

Mamma

Ja Dennis kan det där med att rita teckningar ,hoppas att jag ochså får en så småningom.

Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

en blivande konstnär det syns ju lång väg ;)

SANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar, Sanna

Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon gumman.Inte skoj att du inte mår helt bra..Hoppas att det är bättre i dag & du får en fin dag.kram kram

M*

- så söt!