Undrar om man kan kalla mig för en bak eller bull-mamma?

Idag blev det lax till middag så himla gott och det var ett tag sen vi åt det, så det var önskat av familjen.
På kvällen har jag och Dennis bakat vi gjorde kladdkaka med vispgrädde , sedan gjorde vi en stor plåt med kärleksmums det doftade verkligen i hela huset *ummm*.
Är det klart snart ? var frågor som kom på löpande band.
Från smak sugna små pojkar.




11
Leia ♥

God kväll!

Allt bra??

sophie

omg, vad fin blogg du har!

&tack dsm :)

Tina Juwel

trevlig kväll ;)

Leia ♥

Härligt! :)

Det är bra här med. Vad görs ikväll??

melissa- F O T O

hur är det ? :)

Leia ♥

Okej, hoppas du blir bättre snart!

Jag fixar med min laptop... :S

Melissa- F O T O

jag surfar på min i phone :)

jag ska snart sova :DD

pauli♥

måste säga att du är himla snygg tjejen :)

kram

MEREI

- åh vad gott det såg ut!

Vera

Vilken fin blogg du har!

Jag har en blogg om hur det är att leva i Thailand för ett år!

Jag skulle bli jätteglad om du vill besöka min blogg: www.verathailand.blogg.se

Eleonore

Så härligt att spendera kvällen i köket, bakade ni inför något speciellt? :)

Lax är alltid gott, speciellt när man är jättehungrig som du var!

kram