Mysig dag

Varmt väder idag klagar inte direkt, skönt att kunna passa på att vara ute och njuta snart kommer ju hösten.
Tittade till hästarna i hagen under jeep turen blev rejält rid sugen.
Blev god thai mat idag till lunch.
Nu ska jag nog städa lite här hemma.
Måste även skriva Grattis till världens bästa mamma som fyller år idag.
Firar dig när ni kommer.



Och så givetvis en bild på mig och lill snutt också


Sen blev det fika stund och vi vandrade runt vid vattnet.







17
Mimmi Naveed

Kul att du är med! :D

M *

- lugnt!

Louise

härligt :) jo de e super med mig :)



gör dudå?:)

Louise

låter härligt :) vilken skräckfilm blir det då? kram

Emelie - PT och kostrådgivare

Alltid bra att städa, mindre kul när det är fint väder ute :)

magda

sv; härligt att höra!

jodå, med mig är det bra :)

[email protected]

celeste

Gud va jag hoppas att jag blir som du när jag blir vuxen! Ha hästar ha friska barn och vara mode medveten ! Hoppas hoppas hoppas :) ha det bäst

Kitty B.

nja, har nyss slutat koda. nu ska jag sova tänkte jag. själv då? kramis

Miss Sunshine

Fin blogg :)

Sara

Härliga bilder :)

angelina

jag kommer från åmål från början ;) flyttade till karlstad när jag började gymnasiet :)

Åh du rider med? :)

De gör jag med!

j

hål i naveln? KIKA in på bloggen. säljer nu bort alla smycken/beställer även hem exakt det du är ute efter!

Ida's Lippstick

Vilken mysig dag!

/ Kram Ida

Frida

Sv: Härligt! :D

Kram!

beccis

gillar du rosa? kolla gärna in det här inlägget då:

http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/july/alska-rosa.html#comment



(:

Belldavis

jaa då allt är super med mig, med dig då :)?

kram