Godnatt från oss till er


dagens nattnings bild av lill skrutten tog dock bara 5min innan han sov

Igår när han somnade tog jag ett varmbad med tända ljus det var så mysigt.
Lite egen tid och den värdesätter man som småbarns förälder.





13
M E R E I

- godnatt!

Nathalie

fin blogg

anonym

Sv; Aww så söt! :) Har röstat nu!

Cissi

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Bli medlem och tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

Hanna

sv: tack så mycket! :) din med! ja, allt är bra med mig, själv då?

MIKISHOW

Fin Blogg :D

Kommentera gärna min blogg

Om du vill ha en letråd

handlar den om:

min vardag, Roliga clips, jag ska också bygga en resemaskin som alla tror är omöjligt har inte skrivit det på alla inlägg men jag kommer med nya saker varje dag i bloggen .. Hoppas du börjar gilla den

Felicia

allt bra? :)

Ramou

jo allt är bara bra :) hur är det själv ?

Absolut kan jag göra det :)

stephanie

Jo då allt är jätte bra, Tack så mycket. ja det ska jag göra ! :)

Anonym

Japp allt är bra, bara att jag är lite förkyld :/

Nellie

Hej!

Du kommer nog inte ihåg mig..

Men jag hade en blogg förrut.

Tänkte bara säga att jag har skaffat en ny!

www.alltohlitetill.blogg.se

Jag läser din fortfarande! Den är bra!

Anonym

Vilken klok kvinna du är. Egen tid är lika viktig som att andas.

Dennis

Kommentarsvar: Absolut, din son har ett riktigt fint namn ;)