Våran tisdag

Dennis älskade gårdagens morgon mys med mormor i sängen.
Visst ser dom ut att älska att mysa tillsammans.
Tror mormor är Dennis favorit.


Idag har vi umgåtts och fikat med Sara och Nellie.
Dom hjälpte mig även få hem lite blöjor och annat som är tungt att släpa utan bil.
Imorrn blir det öppna förskolan om jag orkar, men för Dennis skull vore det bra
med lite lek med dom andra barnen.

Längtar efter min lilla lilla stora älskling

Dennis myser med Nellie
7
Julia Swalander - Fotograf

Hej, fin blogg du har :)

Tänkte kolla om du har Facebook? & om du gillar mina bilder? Om du gör det så får du gärna gå in här:

http://metrophotochallenge.com/se2011/users/profile/132001

& klicka på "Gilla" under de bilder du tycker om så hjälper du mig i Metrophotochallenge :)

Då är du även med & tävlar om en länkning i min blogg, så skriv en kommentar till mig om du har gjort det!



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt!

Ha en fortsatt bra kväll / Julia

Sara

Okej, jag tänkte ta en varm dusch nu, har precis kommit hem från träningen :)

Mamma till William och Wilma

God morgon snäckan..Oj det låter inte bra att något allvarlgit har hänt..Du får logga in på msn så får vi prata där genom..Hoppas att allt är bra med dig o din son denna höst onsdag.mysigt för han att mysa med sin mormor :) kram kram

Mamma

Ja det är klart att vi är varandras favoriter ,det bästa jag har är lilla Dennis och du.puss o kram.

Josefine

HEJ, jag är www.ysf.blogg.se men jag har bytt till denna... Sorry för jätte segt svar men visste inte om jag skulle stanna på denna men de gör jag... klicka gärna in på http://ysfso.myshowroom.se/rosabandet/#comment BIDRA DU MED!!!

Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Er tisdag verkar ha varit väldigt mysig! Gott med en kopp te sådär på kvällen med. Hoppas allt blir bra nsart! kram

kajsa

sv: det är bara bra med mig tack =)

hur är det med dig då?



kram