Prinsen önskar godnatt

Lill prinsen sover som en liten skatt i sin renbäddade säng.
Så nu får vi lite egen tid för att kanske se en film eller bara mysa i vår stora soffa...
Tror jag ska gosa in mig i min rosa vera velour of sweden morgonrock.

14
Anna T

sv: Åh underbart :D!

Grattis grattis! ^^

Kram

Julia

Sv: Vad kul att du är med i valborgs blogg:)

Kram<3

sofia

åh sötis. nu ska jag bara slappa i soffan till bb , tittar du på det?=) kram

Patricia♔

Söt:)

Clara

naaaaaw va gullig

Kitiwara & Ying

Hoppas du har haft en bra dag! (:



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-3.html :D

Kram

Melinda Nyrén

Tack så mycket!

Det är bra, själv?



Visst säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma!

ami

vad är dina bästa tips att hålla formen? :)

s p i n d e l t j e j e n

Helt okay här, själv? :)

Isacs Mamma

hahah ingen fara vännen :)



Hoppas du får en fin kväll :) kram!

Isacs Mamma

hahah ingen fara vännen :)



Hoppas du får en fin kväll :) kram!

Isacs Mamma

hahah ingen fara vännen :)



Hoppas du får en fin kväll :) kram!

Sandra - Foto&Vardag!

ÅHH, så söt! :D

Patricia mamma till Saga & Wiggo

Sötnos ! Vart är pyjamasen köpt? :)