Underbara Fredag

När vi hade vaknat imorse och gjort oss iordning tog vi en promenad för att handla hem lite mat inför helgen.
När vi kom hem lagade jag en köttfärslimpa med lite kantareller i.
Sedan gjorde vi en god brunsås, hemmagjord potatismos och en god sallad till (som ni ser är jag stor i maten) hehe.
Serverades med en klick lingonsylt.
Levande ljus hade vi tänt också - vilken mys dag vi haft.
 
Dennis åt upp all mat, och efter det åt vi chokladpudding med vispgrädde.
Sedan fick han sin lilla skål med godis och en flaska saft och vi placerade våra små rumpor i soffan.
 
Men tyvärr får jag sona för detta inatt med all säkerhet.
 
Nu ska vi mysa och titta på en film bara jag & mitt lilla  ♥,
Imorrn ska vi upp tidigt och åka till sjukhuset till stora ♥.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
31
malin

Hej det skulle vara jättekul om du ville vara med i veckans blogg:)
Den slutar på måndag kl 17:00. Och inte på fredag som det står.
ps förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer!

http://mallis.blogg.se/2012/august/veckansblogg.html#comment

Kram
Malin

BATT

sött barn!

Mamma

Ja ni ser ut att må gott , du får hälsa Micke i morgon från oss, så hörs vi under dagen. puss o kram/mamma.

polkapolka.blogg.se

sv: Det är bra, sj? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)
Trevlig helg! :D
Kram

dianasdrömmar

Härlig fredag och mums för kantareller kram Diana

Miss Tess

Det finns inget godare än omsorgsfullt hemlagad mat, mums.

Jag tror inte vi får till någon utlandsresa i höst men lika kul med andra aktiviteter. Funderar på Selma spa någon natt, det är ju inte så långt bort och så blir det iaf. minst en Sthlm-tripp.

Kram

Eleonore

Vilken mysfredag med chokladpudding och allt :D
Ja visst kan ögonfransarna alltid få bli längre, det är ju så snyggt!
Hoppas ni får en fin helg! Hur mår din man förresten? Kram

anna

Å vad gott:) Riktig sån god mat...mumma:) kram

Maddiie

Tittar in och önskar din/er en fin lördag :) Ska ni hitta på något skoj i dag?

Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra med dig? :D

Kram!

felicia-

allt är bara bra hur är det själv?=)

Ina

Hej vännen jag raderade min fb nu hittar jag inte dig från min nya användare :(

sofia

Jo då det är ok :) så glad att det är helg! Hur mår du? fina bilder!
kramis

Designtjejen/Emmelie

Åh mitt godissug ökade just 150 % ! :-)

Malin

Vad bra!
Åh så gott det ser ut att vara!! :)

louise

Sv: Härligt! Jo, jag mår också bra! :)
Haft en bra dag idag? :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Allt är toppen med mig! :)
Hur är det själv? :)

Miss Tess

Sv: Till Sthlm blir det förmodligen en tur ensam och en med S:) Har dock inte bestämt nåt el. bokat ännu.

Kram

Felicia&Hanna♔

får kanske testa, är de inget skääämt? :)

Felicia&Hanna♔

jo allt e bra med mig, vi ska snart träna :) dudå? allt bra? :) kram

Carro

Dennis såg onekligen nöjd ut, så det måste ha smakat :)

Hoppas du har en bra söndag - här hemma slappas det bara på soffan idag.
Kram kram

Linda-Mamma till Alfred

Massa smaskens ju!!Såg ruskigt gott ut!Ah då har du hållt på ett tag. Ja våra små liv tar en del tid, men det är dom värda o 100ggr mer;)
Hoppas er helg varit mysig,lilleman har sovit över 2tim här nu och han sover än så innan skall middag ätas o sedan skall vi iväg ngt säger mig att vi blir lite sena;)

Malin

Jag hoppas du också får en fin dag! :)

Anita

Det ser så gott ut, både middagen och godiset. Särskilt chockladbitarna. Lille killen ser så glad ut. Allt väl? Ha en bra Söndag. Kram/Anita

Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså fy då, det där ser super gott ut :)
vad ska ni hitta på ikväll då? kram :)

Eriica

Hoppas att du har haft en bra helg :)

sillen

SV; bara bra, sjdå?

Eleonore

Sv: usch, det är hemskt att det får gå till sådär i vården! Och att det händer fler gånger :(

Nina

ååå godis!