Dennis är nyklippt

Idag tog jag lill prinsen till frisören, och han blev lika blå och söt som en smurf.
Är nog skönare för honom att ha en lite kortare frisyr på sommaren.

Före & Efter Bild

22
Emelie

SV: Jo, det är bra!

Planer för kvällen?

KRAM

Sandra

Vad gulligt blå han blev :)

Sandra

Haha nä det kan inte var lika gulligt, men du fick en anledning att tvätta kuddarna om det nu går.

Kram

rebecca

Ja de är bra de, hur är de med dig? =)

Låter ju bra de :) ska ha soffmys ny :)

ava miranda

sv: ikväll blir det plugg :/ sj? :>

Mamma till William och Wilma

God kväll...Jag har inget emot det mer att min son inte skulle tillåta det..hihi...Ha en mysig kväll.cool han är med sitt blåa hår :) kram

Lee

Haha cooling...

♥ Sojka ♥

Nu följer jag dig med som nr 174. :) Kram!

Maria

Hej! Allt bra med mig. Själv då? :)



Kram

♥ L I N D A

sv: allt är toppen :) själv?

GABYSWEDEN - SWΔG

nja det är sådär, själv då?

CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en fortsatt bra kväll sötis :)

Angel ♥

åh vad mysgt :)

Vad cool han ser ut!

jag kollar på greys anatomi för tillfället.



Hoppas du haft en bra dag =)

gizze

Sötisen!

M I R A H O L G E R S S O N ♥

- ska gå o lägga mig nu. :)

gizze

Det får vi göra!

Som det ser ut nu så kommer jag Inte...får inte barn förrän halv elva, sen är det dags för lunch :)

Kram

Elin Eriksson

Sv: Ja toppen! Sjdå? :)

CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :) haft en bra dag?

Elin Eriksson

SV: Härligt! Okej! :)

Singel

Vad gulligt:)

Singel

Vad gulligt:)

Angel

Jo det bara bra med mig tack! =)