Dagens Dennis & Dagens mamma

Så här såg vi ut idag
 
1- Dennis på väg till Tabor i en lagom tuff outfit.
2- Dennis har målat och klistrat en uggla.
 
 
Och en mobil bild  på dagens mammi tidigt imorse.
 
 
Och nu säger jag godnatt.
21
~ Elinemma

sv; jaha va skönt !
kram

Maria - mamma till Liam ☆

så fina båda två :)

Ninni - Vimsiga mamman

så finfina bilder på er =)
sv. allt e fint här, själv? =D

cicci

Allt är bara bra! Tack för ditt inlägg, får se om det bli någon parfym =) kram

snie.blogg.se

tack:)

tack för tipset behöver ny parfym:)

Jessica

Så fina så :)

LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Söt han är och vad fin du är! :)

Carro

Tuffa Dennis och glamourvackra mamman <3 <3 <3

frubalken.blogg.se

sv; allt är bra med mig, allt bra med er? =)

louise

omg, jag dö varenda gång jag ser er två. Man skulle kunna tror att ni är syskon, han är verkligen en bild av dig till 100%

önskar er ett jätte bra dag
kram

Astrid

Sv: Mumsigt. Nyss hemkommen från en tenta.

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh om jag endå kunde se så tjusig ut på mornarna. :D

svar: Just nu sitter jag på skolan och har lunchrast. Har redan käkat upp så jag passar på att svara på några kommentarer.

Ska du och din familj hitta på något kul i helgen?

Therese

Vad fina ni är! :) Ha en bra torsdag! Kram

villafunk.blogg.se

Tack så mycket! Allt är bra numera. Fin son du har, lik sin mamma. :)

jonna mamma till Wilja

Snygg mamma !!

Miss Tess

Sötisar! Jättefin bild på dej.

Kram

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så cool han ser ut i västen och halsduken :D Finns ju så söta barnkläder!
Så roligt att ni ska på marknad och tivoli imorgon, hoppas vädret är bättre än vad det är här idag :)
Kram

anna

fina ni är bägge två. kram

Thessan

Det är så gulligt med små barn i snygga kläder :D

Johanna-modemamma

Vad fina ni är!
Kram

elle

fina bilder:)