Onsdag

Den såkallade lill-lördagen. men som för oss bjuder på parklek och sol, hemma gräddad våffla på altan.
Och ikväll blir det kantarellmackor med stuvning. Låter det inte gott?
Jo hittade massvis av kantareller i skogen bakom lekparken - så bara att fixa iordning ikväll.
Men  nu ska vi ut på gården en stund till.
 
Dagens bilder på oss
 
 
 
 
 
18
Jennie Bergius

Det tycker jag låter som en alldeles underbar onsdag det, park, lek, våffla och kantareller alltså! :)
Sv: Tack snälla!
<3 Jennie

Emmy

Jättefina!

sv;
Ja imorn blir det lite mer höstväder här också... Eller temperaturen blir enligt prognoserna under 20, och då är mina shorts-dagar över haha.

Åh, vad blev det du lagade då? :D

Maria

fina ni! :)

Susan

Mums vad gott! Jag längtar efter kantareller också.

Kraaaam

anna

Låter jätte gott :) Kram

FlizanLizan

sv: tack detsamma :D

Anita

Våfflor tycker jag mycket om men kantarellmacka är inget för mig. Tur att vi alla har olika tycke och smak så blir allting ätit.Tog lite lång tid för mig att svara för jag fick en datorkrasch och fick köpa en ny. Nu är snart allt som det var innan på den andre. Ha det bra. Kram/Anita

Annika

Finigar! Mums vad gott med kantareller, det tackar nog få nej till. ha en fin kväll. kram

L i s a L i n d q u i s t

Sv: Tack gullis! Allt är så bra. Hur mår du och din fina familj?

ljuvligafyra.blogg.se

Sv: Lät härligt :)

sandija-döv-adopterad-fotografi

sv. Jo bra men är så trött. du?

Cilla

Fina bilder :)

Pernilla

Sötnosar :)

Åh vad gott det lätt med kantarellmackor, vill ju med ha :)

Ha en bra kväll, kram.

Ebba Molin

sv: Ja det var himla gott!

Louise mamma till Hugo

Låter som om ni har haft en helt underbar dag =)

Inte alltid man klickar hem ng även om man hittar mkt. Hoppas söndagsmiddan blev bra =)
en bra dag och start på helgen

Kraam

Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta blogg vän!
Så fina bilder på er :) Hur är det med manen din? Hoppa på det bättre :)
Tänker på er varje dag :) Hoppas att ni får en mysig start på helgen..Här är man hemma med små krassliga barn och små krasslig sjålva..Ha en fin start på helgen..kram kram

Angelica

Fina ni är. Ha en trevlig helg.

Queen of Kammebornia

Men åh, så gott med kantareller!!!