Stök & bök och lite flyttkaos

Här hemma är vi mitt uppe i själva flytten, har slitit dag som natt senaste veckorna tillsammans med en vän..
Vi kom hem igår natt efter att ha kört första flyttlasset. så nu går nästa flytt lass på måndag.
Samtidigt känner jag lite julstress.... Fast hela lägenheten är fylld med kartonger och diverse andra saker.
Men får börja fixa med det i veckan.
 
Samtidigt finns sorgen där inne, som jag känner inte riktigt kommer fram då det fortfarande finns så mycket att fixa med hela tiden.
Önskar så att allt bara vore en mardröm, att Micke skulle komma in genom dörren och säga att allt bara var en hemsk mardröm.
Att allt skulle ordna sig. Men jag vet att det inte är så.
 
Men jag hoppas att lusten att baka, laga mat och allt det roliga ska komma tebax.
Att tankar inte ska ledas av skuld för att jag gör valen själv.
Ska man bo där eller där, är det bra för Dennis att växa upp i Stockholm. Frågorna är många.
 
En sak vet jag! jag är en jäkligt bra mamma och min son är en snäll glad och omtänksam liten kille.
Jag gör ett bra jobb. Och jag kämpar på ensam. Trots jag vet att många i mitt läge låst in sig hemma isolerat sig.
Lagt sig ner ,  gråtit. Så har jag bara kämpat...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
flytt - flyttkaos
5
Anki

Jag är helt övertygad om att du gör det som är bäst för dej och din son. Säkert finns det de som ifrågasätter, det kommer vi aldrig ifrån. Du har ett nätverk omkring dej och din son i Sthlm och likaså i Säffle.
Även på mindre orter kan det gå fel. Men man har större förutsättningar i en storstad.
Det kommer att gå bra för er det är jag övertygad om.
Kraaaaaam
När allt lugnat ner sej får du nog vara beredd på att din sorg kommer. Var inte rädd för att be om hjälp, du måste få utlopp för din sorg.

mamma till 3 och mormor till 10

Lycka till med allt i fortsättningen.
Du gör vad du känner är rätt för både dig och din son.

Kram från Trelleborg

Mamma

Du är en super duktig mamma till Dennis, och du vet att vi finns och hjälper dig på vägen puss o kram.

Åsa

Du är den bästa mamman för D och Du gör de val som känns bäst för Er två just nu,
Kram finaste vännen, Du är bäst

anna

självklart är du en bra mamma, du är jätte duktig :) du kommer att få lust att baka och greja även om ni har en jobbig jul framför er. jag flyttade också en gång i julstöket, ganska smidigt ändå för jag satte upp allt pynt direkt i det nya hemmet. kram