En dag i Tyresta By

Idag har vi spenderat lite tid med min morbror och mina 2 goa kusiner i Tyresta by
Där kollade vi på djur och grillade korv.
Det blev en super fin lördag och trots lite kyla så känns det som att våren är på väg.
Här spenderade jag mycket tid som liten jag både red och plockade mkt svamp därute i skogarna.
Detta behövde vi verkligen. Var så skönt att komma iväg lite och umgås med sin släkt är alltid trevligt.
Nu kryper vi ner under mysfilten och ser på film. Trevlig lördag till er...
 
 
 
 
 
Tyrestaby - hästar - nationalpark
11
G I N A ~

mysigt :)

Caroline Henriksson

väldigt avundsjuk på den mängd snö ni har! kram

Gerd

Det verkade helmysigt. Och sen att krypa under filten och se på film tillsammans är också mysfaktor.
Min äldsta dotter har åkt hem, det blev bedrövligt tomt, jag har så svårt för alla avsked, värre nu när jag är själv.
Ha en go lördag och kram♥

anna

å vad mysigt:) vill också ha en sådan dag. Kram

gizze

Ser mysigt ut! Ha en fin kväll! Kramar till dig och Dennis från mig! / Gizze

♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh tyresta by =) så himla mysigt! där spendera jag många timmar när jag var liten

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla. Jag köpte den i en butik på tradera.

Petra Olsson

Tyrsta var längesedan jag besökte,måste nog ta oss dit en helg nu till våren,så fint där ute,kram

Alina

sv: låter mysigt :)

countrylivingintheciity.blogg.se

Gud vad mysigt! Vad sugen jag blir på att åka och grilla nu! Det får nog bli det med barnen nästa helg.
Kram på er!

ullie

ja men det e verkligen mysigt att bara va o umgås