Home Sweet Home

Resan hem började med elfel efter åskan som var igår så det blev bussresa från Säffle till värmlandsbro. Men slutade bara med 20minuters försening när vi väl var hemma i Stockholm.
 
Jag har haft en helt underbar vecka med släkt och vänner. Tiden går så fort.
Tack till Putte för att vi fick låna rum hos dig. Och tack till alla som kom för att träffa oss helt underbart.
Dock han man inte med alla. Får hoppas på en höst resa då vi kan besöka Tabor öppnaförskolan som Dennis var på under några år med mig.
 
Denna vecka har gjort mig gott... och Dennis tycker det är kul att ha träffat gamla kompisar. Sin familj på pappas sida, våra kära grannar på gården där vi bodde. Dom som skötte om min älskade i hemtjänsten har vi också lyckats springa på några av.
Grillkväll hos älskade vänner, bad på stränder, många mysiga restaurang besök. Alla kramar man fått och alla lyckönskningar det värmer.
 
Kändes skönt att komma hem men även konstigt efter 8år har nog även Säffle en plats som "hem" i mitt hjärta också.
Men Stockholm förblir Stockholm och inatt ska jag sova i min säng utan buller och moppar och raggarbilar som spelar hög musik utanför.
 
 
 
 
 
 
home sweet home - stockholm - säffle
12
anna

vad mysigt ni verkar ha haft :) men visst är det skönt att komma hem. kram

Åsa

Välkommen hem, sova borta bra, men sängen hemma bäst :)

Det var nog en bra resa för både Dig och Dennis.

När har Du nästa besök hos barnmorskan?

Kram fina Du

Johanna Svensson ♡

Låter som ni haft det fantastiskt och många fina bilder här i inlägget! Kram :)

GeddFish

Borta bra men hemma bäst. Alltid. Kram♥

Hanna Karlsson

Välkommen hem. Det låter som ni haft en bra resa.

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Åh vad mysigt det låter! :)
Hemma är alltid bäst (oftast)

Clin

Vilka härliga bilder =) Ni ser ut att ha haft det toppen.
Hoppas veckan hemma fortsätter så =)
kram

Angelica

Ha en härlig tisdag.. Helt sjukt att det snart är augusti..

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så mysigt att hälsa på lite släkt och vänner:) Men att komma hem är oftast skönast:)

MATILDA

härliga bilder :D kram!

Emma

skönt att träffa gamla vänner :)

Emma

Jaaaaaag vet, ångrar mig nu i efterhand att jag inte frågade, men då min moderkaka ligger i framvägg och hon hade svårt o se olika vinklar o någon sagt till mig att dem inte kollar gratis kön mer, så ah får vam om 4 månader ung får jag träffa den i magen:)