bjöjbudet.se leverans av blöjor hem till dörren

Idag fick jag leverans av blöjor/startpaket-silver från blöjbudet.se hem till dörren (till lill tjejen som kommer om ca 44dagar). det är högtid att ladda upp.
Detta var så smidigt och jag bara älskade det.
Vilken lyx för en små barnsförälder.  Jag tänker aldrig mer släpa blöjor från affären då jag inte har bil och blöjor faktist är tungt att bära.
 
Perfekt Smidigt Billigt Hög kvalite
 
Alla nyblivna föräldrar är värda denna lyx
dessutom billigare än i affären.
 
 
Just nu körs en kampanj på föräldraledighet & Facebook
där man får 15% på hela sortimentet
och 35% på startpaketen och blöjtårtor.
Använd koden Facebook
 
 
Detta är något jag varmt rekommenderar er med nyfödda och små barn.
 
Blöjbudet.se  sluta släpa låt dom leverera hem....
 
barnmat - blöjbudet - blöjbudet.se - blöjor - blöjor leverans hem till dörren - blöjtårtor - fraktfritt över 500 - startpaket silver
8
Geddfish

Gomorron!
Så otroligt fint och bekvämt det blivit för föräldrar numera! Bara tacksamt ta emot all hjälp.
Natusan finns kvar, ser jag. Jag alternerade mellan dem och Barnängen.
Ha en fin lördag! Kram, Gerd <3

Arvid och Lydia

Vilken lyx ! :-)

Hade också velat få blöjorna hemkörda när mina 3 barn var små och alla använde blöjor samtidigt. :-)

Ninni

Men vilken lyx! Visste inte ens att de fanns

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Fan vad smart, lyx för er med småbarn!

Jo, det är jobbigt nu. Alldeles för jobbigt. Vet liksom inte hur jag ska orka mig upp igen.

Kram!

åsa

Alla sånna där utkörningar å bud finns tyvärr vanligtvis bara i stor stan... här har vi inte ens utkörning av pizza... ;-)

Nu är det inte så långt kvar, snart har Du Din prinsessa i famnen.

Min kompis fick en dotter förra fredagen, 14 november.

kram

Annika

Så himla bra ide!

Emmy

sv;
Det låter jättemysigt det :D Ha en fortsatt fin söndag, kram!

Susan

DET ska jag genast vidarebefordra till graviditetsdottern!
Blöjor är både kostsamt och tungt.

Kraaam