Dennis (tidiga) 5års kalas

Idag har denna mamma slitit må ni tro för hur kul det än är med barnkalas och allt som ska fixas så tar det lite på krafterna när man är höggravid.
Men detta var Dennis dag....och nej han fyller inte år riktigt än men förra året hade vi kalaset den 18dec och alla barn förutom ett var sjuka.
Så jag tog barnkalaset lite tidigare i år och Dennis bjöd in vänner från förskolan och en kompis han lärde känna på en tjejkompis kalas.
Dennis sa att detta var det roligaste kalaset någonsin. och då vet man att man lyckats och alla barn var så nöjda så det blev en super rolig dag. Tårtan var cool tyckte barnen så dagen var minst sagt lyckad.
Massa lek, fina presenter, och för min del mysigt föräldrafika med några föräldrar som passade på att stanna kvar.
Vi gör gärna så för vi tycker det är så mysigt att få umgås, och bara sitta och prata.
Efter kalaset blev det städning och diskning sedan gick Dennis och jag på restaurang innan vi gick hem för att julpynta för imorgon är det ju som alla vet första advent.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5års kalas - bageri paus - bageri paus västerhaninge - kalas - tårta
9
null

Vilka fina bilder , barnen såg ut att ha det roligt ,och vad fint du ordnat ,vilkentårta.

Geddfish

Godmorgon! Oj, vilket färgrikt och vackert kalas! Så fint du ordnat och glada barn, så härligt att se!
1 adventkramar, Gerd ♥

åsa i åsele

Du är ju bara så bäst som fixar ett sådant kalas <3

Sandra "Piik" - Att leva som psykiskt sjuk

Åh! Blev påmind om mina kalas jag hade när jag liten nu... Mysigt :)

Kram

louise mamma till Hugo

Härligt med kalas. Smart att ta det tidigare =)

Sv; tack så mkt =) blir bättre och bättre som tur är =)

Uach stackare som är förkylda. Sonen är den enda här hemma som är frisk här hemma.

Hoppas du får en mysig 1a advent.
Kraam

Comsi Comsa

Oj, vilket kallas du ordnat med, förstår det inte är helt lätt höggravid...

Kram och en fin fortsättning på första advent! ❤️

anna

Mysigt med kalas. Vi hade kalas igår. Nu har jag äntligen fått se Dennis på tv, två gånger. Vad duktig han är. Kram

Susan

Oj oooj vilket kanonkalas!

Kraaam

Clin

Åhh vilket drömkalas han fick =)
Han måste varit jätte nöjd!?

Svar: espresso house pepparkakschessecake var underbar ;) Jag åt bara en liten bit av den då den var jättesöt. Men jag gillar allt med pepparkaka ;)
Har nyss kommit hem från jobb och kikar in i bloggen en sväng innan allt här hemma kallar. Tvätten, disken och maten... Vad händer hos dig? kram