Höstig tisdag i Stockholm

Hämtade min glada Dennis på förskolan och på hemvägen kände vi lukten från bageriet alla fall gjorde Dennis det.
Eller vi skyller på det...hmmm.
Vi hoppade in för en liten höstfika och han fick berätta om sin dag, alltid lika spännande att lyssna hur han haft det.
Jag tog en bild på honom bland höstlöven. Så vackra färger ute just nu.
Jag älskar hösten trots duggregn och lite olika temperaturer från dag till dag. Trots allt är jag ganska glad att vi har både vinter vår sommar och höst... för alla årstider har sin charm.
 
Idag fick jag förresten ett oerhört spännande samtal om Dennis. på fredag kommer slutgiltigt svar.
Håller tummarna men berättar inget för Dennis förens jag vet säkert.
 
 
höstlöv - oktober - stockholm
19
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så mycket mys ni alltid hittar på:)

Susan

Jag gillar också hösten bara det inte blåser alltför mycket. Det gör det ofta i Skåne, tyvärr.
Då håller jag också tummarna för ett positivt samtal om Dennis...? Nyfiken? JA, det är jag! ;-)

Kraaaam

Lilla Malin

Ja, visst är det så att alla årstider har sin charm :)

Helen.HUSnrNIO

Gofika en kall höstdag är ju det bästa det!

Trevlig kväll!

Comsi Comsa

Håller tummarna för Dennis! Kram ❤️

Emmy

Håller verkligen med om att alla årstider har sina fina sidor ändå. Är inget fan av duggregn heller - men höstlöv, o.s.v. :D

kerstin ehrenholm

mysigt tur att barnen har bra luktsinne :)

Therese Bjärstig

Mysigt med fika, å så fin bild med löven i bakgrunden! KRAM

Tess

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Åsa

Så fin tröja Dennis har å bilden.

Jag håller tummen å hoppas på att de väljer rätt :)

Hur länge får man flyga som gravid?

Minus 3 och kyliga vindar.

Strax ska jag hämta hem Elin från skolan.

Kram

Erika

Gillar också att vi har möjlighet till alla dessa årstider :)

Clin

Fika är livet! =)
Mysig kille du har som älskar att fika. Så gott o mysigt. Speciellt i höstmörkret.

Med mig är allt bara bra. Fruktansvärt trött hela tiden men det är väl vädret?!
Hur är det själv?
Kram

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt med en fika, det sitter aldrig fel! Kan tänka mig att det är härligt med lite "bara-vara-tid" med honom också, härligt :)

anna

mysigt med höstfika. ja visst är det vackra färger ute nu. Ha en trevlig dag. Kram

Camilla

Inte dumt få ta en härlig och god fika tillsammans! Nu när jag har lillan hinner jag inte med sånt så ofta med sonen, men när det väl händer så värdesätter jag varje sekund :)

Jaaa, fasen, att jag inte såg att det var pirat-tema på festen! Men är själv inne i halloween-tänket och alla verkar köra halloweenfester nu, så när jag såg döskallen på tårta tänkte jag direkt "halloween!!", haha! :)

Annika

Riktigt fina bilder!

KassandraPalma

så gott med fika!

lejoninnan-52

Hoppas allt är bra med er.
Önskar er en trevlig helg.
Hälsningar Skåneland.

Svar: bara toppen med oss ha en fin kväll
Yasmine mamma till Dennis

ullie

missade ja hur det givck i fredags??

hoppas ni har det fint vännen . ser du lägger ut många bilder att minnas utav förstår att det är jobbigt. hur e det kärleken annars då ? kram