Mikael avled i cancer efter år av vårdmissar

Dom flesta av er vet ju vad som hänt min man och min familj och vad som tragiskt nog drabbade oss förra året.
Idag kom det ut en ny artikel i expressen.
Vi saknar och älskar Mikael i all evighet...
 
Läs via länken nedan
 
 
http://www.expressen.se/gt/lexgt/mikael-avled-i-cancer-efter-ar-av-vardmissar/
 
&
 
http://www.expressen.se/gt/lexgt/sjukhus-erkanner-flera-fel-efter-mikaels-dod/
 
 
 
 
Mikael ivarsson - Till minne av Mikael Ivarsson - besegra cancer - cancer - fuck cancer
11
ullie

ja gumman usch finns inga ord <3

grattis till dennis igen gud så kul kramar

Annika

Känner så med er <3

Kaisa


Att läkare gömmer sig bakom "sina rutiner" och inte visar gott omdöme kan bara sägas med: Fy skäms på dem!

Kram (((❤️)))

Me & My Baby Dolls

Förlåt! Nu kommer jag ihåg dig! Du hette något annat när vi höll kontakt? Modellmamman?
Har tänkt på dig massor. Hur mår ni? <3

Susan

Jag blir bara så bedrövad när jag förstår att det KAN gå till så här!

All styrka och tankar till dig och fine Dennis!

Therese Bjärstig

Så ledsamt men tyvärr en realitet då det ännu förekommer massor av missar inom sjukvården. Undervisar just nu ett gäng blivande vårdadministratörer så etik, moral, vårdansvar etc är just sådant vi diskuterar för tillfället... KRAMAR

Sara

Usch så hemskt att behöva gå igenom :( Otroligt ledsamt att läsa. Massa kramar till er <3 !!

anna

finns inga ord…..
<3 kram

jossan

Livet är så orättvist, att det kan gå till såhär. Styrkekramar till er!

SV: Det var riktigt gott!

fashion

Så hemskt! :(

Anna

Så fasansfullt att sjukvården gör sån miss :( Blev fan tårögd då jag läste de.. Ville inte Tro de