Fika och Bebisgos

Idag blev det både fika och lunch på Pausbagarstuga med två av mina fina vänner Malin och Emilia och lille Lucas.
Det var mysigt och bjöd på en hel del skratt.
Sedan promenerade jag och Emilia hem till mig med barnen där dom myste tillsammans i babygymmet vi såg hur dom höll handen och det fick ju mamma hjärtat att smälta.
Att se hur 2 små bebbar på 3 och 4 månader kan vara så goa med varandra ja det är en fröjd för ögat.
 
Nu ska det lagas middag här hemma. sen ska vi mysa framför tvn och så ska jag och Dennis spela lite memory och när barnen somnat ska jag beställa och framkalla lite foton. Alltid kul att pyssla med och sätta i album.
 
 


 

Och så här glad är jag idag
 
 
bebis - fika - pausbagarstuga
2
annelie

vad blev de för mat?

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så söta de var tillsammans:)