Mammor och barn på fredagsfika

Idag blev det en mysig mamma barn fika på Paus. Alltid lika trevligt.
Dock är jag jätte trött idag...
Någon drog i mitt dörr handtag flera gånger inatt. och nu vet jag att det vart en stökig uteliggare som sovit på mitt plan. dock har han pissat ner hela trappen.
Kommer han inatt så kommer jag vara den första att ringa polisen. så vidrigt när hela trappuppgången stinker urin.
 
Och inte kunde jag sova efter detta heller. jo en timme. sedan vaknade jag med ett grymt illamående som höll mig vaken i många timmar.
Haft problem med detta i 2v nu och nej jag är inte gravid. vet inte vad det kan vara dock. dåliga värden kanske?
järnbrist?
 
Jaja nu ska jag ha mys med mina älskade barn
 
ha en fin helg allihopa
 
 
 
 
 
2
Anna Paulsson

Fy vad jobbigt. Kan tänka mig att det är rätt obehagligt också. Kram

Anna Paulsson

Fy vad jobbigt. Kan tänka mig att det är rätt obehagligt också. Kram