Lördag

Lördag
 
Idag blir det en hemma dag... En träff med barnens mormor har vi redan hunnit med. och idag sa Angelina mormor för första gången.
Tror nog mormor blev lite glad i hjärtat då.
 
Lite lek på gården hoppas jag barnen orkar i eftermiddag.
Dennis mår bra men Angelinas näsa rinner...
Men lite frisk luft skadar inte.
 
Vi skickar alla fall en lördags kram till mina fina läsare
 
 
 
 
 

 
6
Mamma mindy

Så fin bind gumman.,.har bytat blogg länk o namn..så du vet..krma kram

åsa i åsele

Så fin bild på Dennis <3

JUNITJEJ

Jag gillar din blogg så mycket att jag undrar om du vill gästblogga på min blogg. Jag hoppas verkligen det! Om intresse finns, så kan du kontakta mig på mailadress: [email protected]

ullie

va fint kort på sötnosen har nog inte sett det eller tänkt på det innan

skönt me dagar hemma har vi idag me tvättstuga o sånt skoj hi hi

hoppas ni har en fin helg tro ja det att mormor blev stolt =) kramar

Sarah

Hoppas du får en bra dag :)

Kram

Anna Paulsson

Naw lilltjejen börjar bli stor❤️ kram