Onsdag

Här hemma ligger alla fortfarande sjuka
Jag är nog den som börjar orka små korta stunder.
Så idag blev det jag och barnen som gick och handlade.
När vi kom till centrum satt min mormor där på en bänk...
Hon hade tagit bussen till vårt centrum och bara satt och tittade på folk så jag handlade och bjöd henne sedan på en fika så vi fick slå oss ner en stund.
 
Tommy ringde närakuten i Haninge idag då han är väldigt dålig för att få en tid där jag var förra veckan.
Hon ville inte ge oss en tid, hon var helt säker att det nu var en virus infektion.
Fast doktorn frågade mig förra veckan om fler i familjen var sjuka, isåfall skulle dom också komma in för att kolla om dom också fått streptokocker.
Men denna telefonist på närakuten tyckte inte det alls...
 
Ibland blir man trött på vården..... men mina hjälpredor hjälpte mig
 
 
2
Anna Paulsson

Fy så dåligt att inte ge honom en tid och när läkaren har sagt att ni ska komma dit. Skönt att barnen hjälper dig. Krya på och kramar

Anna Paulsson

Fy så dåligt att inte ge honom en tid och när läkaren har sagt att ni ska komma dit. Skönt att barnen hjälper dig. Krya på och kramar