sponsrad video - Undret

Vilka tankar dyker upp hos dig under en bilfärd?
 
Vilka tankar och idéer kan dyka upp längs vägen under en bilfärd? Vi bjöd in fyra personer till en tur i nya Tiguan och bad dem diskutera de svenska undren inom musik, mode och spel och vad nästa stora under kan handla om.

Medverkande: Maja Francis, Artist. Johan Villner, Redaktör på Level och Robot. Andreas Hellmers, Grundare av Charity Shop. Agnes Braunerhielm, Modeexpert på Rodeo.
 
klicka på denna video för att lyssna på deras tankar och konversation
 
 
 
 
 
Det är spännande att lyssna på deras åsiker om vad som gör en till ett under är det en specifik röst ... vad är det egentligen?
Vad blir nästa under? är det inom politiken, musiken, eller någon kombination av allt.
För mig att bli ett under krävs det någon form av egenhet, en röst som inte låter som alla andra exempelvis.
 
ja en del samtals ämnen under en bilfärd kan vara riktigt roliga. och när jag färdas i bilen eller på tåget får jag ofta nya ideer och tankar... man får lite egen tid att sitta och tänka.
 
Personligen älskar jag att åka bil finns det något skönare?
antingen vill jag lyssna på bra musik, eller som sagt sitta och små prata och föda nya ideer..
men bäst av allt är nog att få somna under en bilfärd. man vaggas till sömn och hur skönt är inte det?.
 
Sponsrat inlägg