Min 31års dag

Jaha nu är man 31år och alla frågar hur jag firat.
Började dagen med att lämna Dennis på skolan som alla andra mornar.
Sedan blev det en födelsedags frukostbricka på Bagarstugan med älsklingen och lill tjejen.
Super mysigt och det börjar bli lite av en tradition *s*.
 
Presenter och firande med familj och vänner blev det ju i söndags & det var väldans trevligt att så många kom för att fira mig då.
 
Dagens alla hälsningar på FB och i bloggen tackar jag också för även kort och samtal. Ni är underbara.
 
Men idag har jag bara haft en lugn dag....
Myst i soffan och städat är trött i kroppen och har lite smått ont i halsen så vart seg hela dagen.
Hoppas det ger sig så jag slipper bli sjuk.
 
 

 
 
 
 
 
7
Anonym

Du er så sjukt stygg og jeg elsker deg over alt på jorden.

Anonym

Du er så sjukt stygg og jeg elsker deg over alt på jorden.

Anonym

Grattis! Verka som du hade en underbar födelsedag! 😊

åsa i åsele

Än en gång GRATTIS <3 <3

MADDISENJ.SE

Grattis!! Vilka härliga bilder

Anna Paulsson

Grattis, vilken härlig dag du fick❤️ kram

Cissi

Stort grattis i efterskott! Ser verkligen ut som du fick en härlig dag